Thursday, June 30, 2011

Syukur Alhamdulillah.....

Assalamualaikum... Alhamdulillah syukur yang x terhingga ke hadrat Ilahi di atas kurniaannya. semoga kehadiran Wan Nur Iman Hakeem akan memberikan sejuta sinar kebahagiaan buat kami sekeluarga...

sambungan dari sini .....

setelah sekian lama menanti akhirnya lahirlah Wan Nur Iman Hakeem sebagai penyeri rumah tangga aku. tanggal 26/6/2011 (ahad) jam 9.20am Iman selamat dilahirkan.... walaupun Iman bukan lahir dari rahim aku, InshaAllah aku akan mendidik & menyayangi Iman sepenuh hati aku.

Mengikut jangkaan bersalin, Iman akan lahir pada 17/7/2011 tapi x sangka begitu cepat Allah memberikan rezeki ini buat aku & hubby.. Alhamdulillah...

Agak kelam kabut juga sebab x de satu pun persiapan untuk menyambut org baru. dengan bantuan kak kiah, fadilah, tikah, kak jah, ani, adik2 ku, mak cik aku & doktor serta nurse di poliklinik Indra Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Yang kelakarnya aku ngan hubby aku lak yang menggeletar. sampaikan hubby aku nak azankan pun menggeletar lagi. akhirnya minta bantuan anak buah aku yg tolong azankan.

Malamnya, hubby & adik2 aku g shopping barang2 baby. nasib baik klinik ade bekalkan lampin pakai buang, susu & beberapa brg lain. terima kasih buat kawan, mak ngan abang aku yg bagi beberapa tips penjagaan baby.

akan bersambung lagi... :)

No comments: