Monday, June 13, 2011

Demam drama NORA ELENA

Salam.. Minggu ni merupakan minggu akhir untuk drama Nora Elena.... ofismate aku ni masing2 dah cakap minggu ni tak nak langsung ot. masing2 da plan pukul 7 mesti da terpacak depan TV.
aku??? ntahlah... episod2 yg sebelum2 ni pun antara tgk ngn tak tgk jerk. nasib baik aku da khatam baca novel tu 2 kali. jadi x de la ralat sgt (waaa x bleh blah x dpt tgk drama nora elena pun bleh ralat..:P)
kalau hubby aku tu x de kat umah dapat le aku tgk. kalau dia adeee ....hurmmm... jangan harap!! lagi2 pulak minggu ni elena tu bergaduh ngn seth. lagi la aku x boleh tgk kalau hubby aku tu ade... :(
kang dikatanya aku terpengaruh ngn drama tv.
mase awal2 drama ni kuar kat tv aku ade la berselisih faham kat hubby aku.... aku malas nk gaduh2 buat sakit kepala jer. jd bagi aku lebih baik aku diamkan diri daripada aku bersuara nanti kang macam2 bende kuar dari mulut. boleh pulak hubby aku mengamuk kerana drama tu aku buat perangai. konon aku terikut2 watak si elena tu. huh!! apa kes?? disebabkan hal tu jugak aku lak yg terpaksa pujuk hubby aku.. bukan dia pujuk aku.. ade ke patut?? padahal mula2 dia yg buat hal...
demi menjaga hati suami (haha kedengaran poyo) sejak dari haritu x de lah aku tgk drama tu kalau hubby aku ade kat rumah. tapi dalam hati ni amatlah berharap moga2 minggu ni hubby aku byk kereta nak keluar. kalau tak dengar jer la citer dari opis mate aku ni.... :(

No comments: