Friday, June 10, 2011

Putu Bambu World

Bismillahirrahmanirrahim.... alahai sodapnyeeee putu bambu nih.... lembut, wangi.... yg lagi penting sedaplah.... jumpa putu bambu ni mase otw nk g wedding my bff kat tanjong karang 29/5/11. singgah kat pekan kapar nak beli barang. my hubby kata dia lapar. memandangkan tanong karang tu jauh lagi, my hubby beli 2 bungkus...x cukup beb.... tambah lagi 2 bungkus... mmg puas makan....  adik aku makan sampai x terkata ape2... dah sudah makan baru dia ckp ermmmm dap aaaahhh... kalau ade sesapa nk g beli, pegilah kat pekan kapar depan masjid. ade lorry kecik warna putih... siap ade banner dia mcm pic kat atas tu... 1 bungkus RM 2.50 (waaa.. buat promote percume nih...)

2 comments:

Cik Kamoo said...

Putu bammbu nie memang best!!! terbaik laaa

hajar said...

CK pun da pernah mkn putu bambu ni kew?... mmg terbaek kan.. :)