Sunday, June 19, 2011

AYAH ,JASAMU ABADI DI HATI INI



Salam.... aku tak de byk kenangan ngn arwah ayah ... ayah dah meninggalkan kami mase umur aku 8 thn. maksudnya ayah dah pergi 24 tahun yang lalu. tapi aku sayang sangat kat ayah. sampai sekarang pun aku masih terasa kasih sayang ayah. Alhamdulillah... walaupun seketika detik bersamaayah aku sempat membahagiakan & membanggakan ayah. betapa bahagianya wajah ayah melihat aku dihari penyampaian hadiah. aku masih igt lagi waktu ayah sakit tenat & ditahan diward berhari2, aku demam teruk kerana rindukan ayah. hinggakan mak bawa aku ke klinik pun demam tak kebah juga. akhirnya mak bawa aku melawat ayah di hospital, baru aku segar semula. dapat tidur disebelah ayah, rinduku terubat. beberapa bulan selepas tu ayah dijemput Ilahi. sedih hatiku hanya Allah yang tahu. hingga saat ini bila terkenangkan ayah pasti airmata ku mengalir. rinduuunyaaaa aku dengan ayah... kasig sayang ayah tiada gantinya... semoga ayah tenang dialam sana.... Al- Fatihah..... (T_T)

12 comments:

nurul atiqah said...

Al-fatihah. moga arwah dirahmati Allah selalu.

hajar said...

aminn.... tq..

Lulu Caldina said...

lulu datang baca kisah kamu..

Al-Fatihah

hajar said...

tq lulu... amin...

Acik said...

huhuhuuu ... selamat hari bapa juga kp ayahandaku yg tlh lama pergi. semoga tenang di sisiNya

SoLy SoLicious said...

singgah dr segmen abg ben..
dtg bace kisah ayah kamu :)
bersabar ye awak...Tuhan lagi sayang kan ayah awak :)

X.a.n.a said...

dr segmen abg ben=)

anismelon said...

singgah sini..kasihnya ibu membawa ke syurga..kasihnya bapa membawa bahagia..:)

pRiNCe said...

prince dtg membaca kisah ayah awk..:)
selamat hari bapa...
lau prince nak bagi rm50 awk nak x?

http://www.prince91.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html

Nadzirah K. said...

saya dah bc kisah awak...
selamat hari bapa...

hajar said...

thanks to all my new frenz..... :)

Amni said...

saya kira bernasib baik lebih kan kak.. ayah saya meninggal masa saya berumur 14 tahun.. dah besar sikit..dah tahu menilai... moga allahyarham tenang di sana... amin