Monday, January 20, 2014

drama Balqis karya Erma Fatimah

foto ehsan tok google

Assalamualaikum......

Dah lama giler tak layan drama kat TV3. mlm td tertengok drama Balqis hasil karya Pengarah Erma Fatimah. Serius sedih citer tu. May be tu citer lama kot. aku jer yg tak tengok.

Aku memang suka giler kalau tgk Nabila Huda yg berlakon. menjadi saje lakonan dia. Puteri Balqis tu pun pandai sgt berlakon. kecik tapi berbakat besar. aku rase dia lebih hebat dari Mia Sara.

dah nak citer tu jer... Sekian..

2 comments:

Mira Adzlia said...

ramai org kata best cte ni...sy xtgk pun...tp klu dah budak kecik comey ni blakun, konfem best..hehe

Irfa said...

saya peminat abil
dia mmg berbakat dan si comel aqish pun tak kurang hebat, kalau buat muka nanges..dgn kita sekali tercebik