Monday, January 20, 2014

Cuci baju baby diminggu ke 27

ihsan tok google lagi

Assalamualaikum.....

Minggu ni dah masuk minggu yang ke 27. aku dah mula mencuci baju-baju baby bekas my iman dulu. basuh sikit2. Baju baru belum beli lagi. Masih awal lagi kan.... tak berniat pun nak beli banyak2 yang bekas iman dulu pun masih elok2 lagi. Walaupun kebanyakannya dah bagi kat jiran, masih ade lagi gak yang aku simpan. 

Disebabkan mase iman dulu mmg tak bersedia langsung, kali ni aku nak mempersiapkan sebaik mungkin. Yelah iman dulu lahir awal sebulan dari jangkaan. Sebab tu langsung tak de persediaan. Nasib baik jugak klinik ade bagi susu & lampin pakai buang. Malam tu jugak En. Hubby & adik2 aku gi beli semua keperluan... sampaikan tak sempat cuci pun... terus guna jer.

Semoga my baby sihat & segalanya dipermudahkan oleh Allah SWT.... amin...

Sekian.

5 comments:

Knor said...

Bestnya..mcm tetingin jer..tpi dh tue..hehe

ADILLA said...

bestnye... tapi rezeki bukan milik dila lagi...

Abak Lorong Cinta said...

Fuhhhhh!!! ^_^

MizzTina said...

sy pun ngah berkira² nk cuci bju baby..tp xtau bila.. dh msuk 28weeks, sh rilek je.. hehehe..


kak, pantang kt mn nt? sedayong ke?

Kesuma Angsana said...

wah byk jg yer tu, nasib baik msh ada yng disimpan utk diguna pakai bby baru yer