Wednesday, July 6, 2011

tentang iman... (^_^)

Assalamualaikum... Harini aku nak citer pasl anakku Iman... harini ni dah 12 hari Iman lahir. tapi MIL aku kata Iman ni da mcm baby yg da lps pantang lak. dia punya mengeliat... aktif sungguh.. Alhamdulillah.. semoga Iman terus aktif dan sihat. Iman dah pandai senyum, dah pandai merajuk & mcm da faham apa yg orang cakap kat dia. kalau dia dengar suara ayah dia merengek2 la dia. tapi bila ayah dia angkat senyap. tersenyum2. geram sangat kat dia. hurmmm... anak manja ayah la tu.
buat masa ni tinggal kat rumah pengasuh pun x de masalah. semalam tinggal kat umah pengasuh 1/2 hari jer sbb MIL aku bosan dok sorg2 kat umah. MIL aku kata seblm2 ni Si Awang kecik tu x de dia x kisah pun dok umah sorg2 bila aku & hubby g keje. tapi bila anak aku da ada ni rase sunyi lain mcm lak katanya. Oh ya. pusat Iman da tanggal pada hari ke tujuh. lega rasenya. sebelum pusat dia tanggal tu aku mcm takut2 jer nak pegang. tapi skg aku dah berani. badan Iman pun da agak keras sikit tu yg buatkan aku makin berani tu. ermmm... sayangnyeeeeee dgn Iman.... mudah-mudahan dalam mase terdekat ni Iman bleh ade adik. andai ada izinNYA aku bersusah payah sedikit pun x per lah. semoga dgn adanya Iman akan bertambah bahagialah rumah tangga aku suami isteri.... aminnn...

3 comments:

sukasuki said...

kak, letak la pic baby. nak nengok..hehe

hajar said...

InshaAllah ye sukasuki.... lom berkesempatan lagi... ada masa mesti akk upload pic nanti...

sukasuki said...

hehehe..insyaallah=) thanks kak.

eh,dah jadi la komen macam saya ni.hehehe