Tuesday, July 5, 2011

gigi palsu??? adooooiiii!!!

gmbr ehsan google

Assalamualaikum.... adoiiiii!!! sakitnyeeee gigi aku. dugaan betol la... sabar jer lah... petang ni aku x kira aku mesti g cabut gigi aku nih. dah la gigi geraham bawah aku yg belah kiri tu tinggal satu jer... pasni pakai gigi palsu le jwbnye.. huhu..
gigi depan da la jarang2... nyesal lak dulu awal2 aku x wat gigi palsu. kalau x kan gigi aku x jarang2 & jadi bahan gurauan adik2 & kawan2..
aku rase mcm nk wat rawatan akar jer tapi mahal giler la pulak... lagipun ofismate aku ni wat rawatan akar pun gigi masih sakit gak..
bile gigi da sakit ni nak makan ape pun x bleh.. makanan yg sdp2 nmpk biase2 jer pada aku...
kakak aku kirimkan kerepek sukun dari kampung pu aku tgk jer... huhu.. kalau gigi aku ok da lama kepek sukun tu khatam... hehe

2 comments:

niena shopping2u said...

hehehe, syukur.. masih ada gigi depan tu.. :D

klau rasa memudaratkan kesihatan kte, rasa sakit ..blh je wat rawatan gigi tu.. jgn rasa rendah dri ngan anugerah Allah itu :D

hajar said...

hehe... tq niena... arini gigi da baik.. (gusi bengkak sebenonye..)