Tuesday, July 19, 2011

kalau join segman...

Assalamualaikum....
n3 ni lebih kepada nak membebel kpd diri sendiri... (boleh gitu??)
kalau aku join segmen confirm followers aku bertambah. tapi tak kan aku nak mengharap segmen jer sedangkan pengisian blog aku cmne?? kekdg malu gak nak join segmen. segan nanti2 bila org singgah blog aku bukan ade ape bende yg menarik... komen2 dari rakan2 seblogger x lama dulu pun banyak yang lom aku perbaiki. ntah bilelah agaknye...
Keadaan masa yang amat2 terhad skg ni aku pun x tau nak wat cmne... bila blogwalking kat blog kengkawan terase rendahnya diri ni... (yang da sememangnye rendah.. )
tengok kengkawan kdg3 satu hari diorg punye n3 lebih dari 3 n3 terase jerk nk jadi mcm diorg.. tapi apa n3 cmne yg aku nk buat? org suka ke ngn n3 aku nanti?
ape2 pun aku akan berusaha mengatasi kelemahan aku ni.... sokongan dari kengkawan amatlah diperlukan.... :)

4 comments:

Nasz said...

jangan putus asa k? belajar pelan2..saya pun pelan2 baru sampai ke tahap ni..Alhamdulillah.. teruskan blogging. jangan bandingkan diri dengan otai2..konfem semangat jatuh. bersaing dulu dengan geng2 blogger sebelum melangkah ke peringkat yang lebih tinggi. set matlamat macam dalam masa 1 thn, nak follower 1000. nak tulis tu, selalu blogwalking blog otai2 or blog yg selalu tulis tanpa copy paste dari newspaper. masa baca tu, cuba curi skit cara dorang menulis dan adapt dengan cara menulis kita sendiri. jangan malu dengan cara penulisan kita sendiri. sebab setiap orang ada gaya berbeza. kita cuma kena cari gaya kita je. k? don't give up.

MOHD NASER.com

hajar said...

tq Nasz... :)

Manismadu84 said...

slow2 kak...sy pon dh lama berblog nie tapi baru2 nie je aktif...yang penting kita rajin follow blog kekwn yg lain...insyaalllah ramai yang akam follow akk balik...jangan menharap tapi biasalah yang baik akan dibalas...?...baik....salam kenalan dr pn.manismadu84

Kancil 8349 said...

wat sekadar yang kita mampu boleh buat. Kalau ingin itu ini sedangkan kita tidak mampu...nanti hati yang sakit...macam rakan2 lain kata...sabar...dan buat slow2