Monday, January 21, 2013

OH MY IMAN...



Assalamualaikum....

Pejam celik.. pejam celik... dah membesar my lovely son ... Iman...... dalam beberapa bulan lagi Iman akan berumur 2 tahun. rasenya mcm tak mahu membenarkan Iman besar (mengarut sgtkan??) hehe.... Ya lah... Iman kan bukan lahir dari rahimku.... tak pernah pun minum air susuku. jadi nanti bila Iman dah baligh aurat harus dijaga... haram juga bersentuhan dengannya.... ini yang amat merisaukan ku.... mampukan aku hanya menyayanginya tanpa menyentuhnya?? bila mengenangkan ini pasti air mataku mengalir. 

Dialah permata hatiku yg pertama. aku menyayanginya sepenuh hati.... kadangkala aku berfikir adalah lebih baik Allah menjemputku sebelum Iman akil baligh. tapi mampukah aku bertemunya dgn amalan yg amat sedikit & juga yg sedikit itu entahkan diterima entahkan tidak....