Friday, January 18, 2013

JIHAD KECILKU...


Assalamualaikum.......

Alhamdulillah.... hingga setakat ni (sejak sebelum awal Muharam lg) aku dah berjaya memboikot MCD.... walaupun sebelum2 ni aku x berjaya. mungkin bagi orang lain alah apalah sangat dgn jihad aku ni tapi bagi aku ianya amat bermakna...
Tak mungkin kot aku nak berperang ke Palestin atau ke Syria.

Barangan harian pulak cuma nescafe & nestum anak je yang belum sesuai dgn penggantinya..... InshaAllah aku akan berusaha lagi....

Sebelum2 ni aku mmg suka sgt2 dgn prosperity burger.... tapi sejak berazam utk boikot ni aku mmg tak teringin langsung pun dgn prosperity burger tu.... berniat  nak membelu pun lom pernah lagi.... Alhamdulillah... semoga usahaku ni berterusan....

3 comments:

Aiyang Disayang said...

tang prosperity burger tu yang buat meleleh tu...kekeke.... tapi kuatkan hati.... setakat ni ok alhamdulillah boleh je tak masuk mcd ni....

Kesuma Angsana said...

alamk, baru je makan ari tu setelah sekian lama huhuhu

Raudzah Zahari said...

Prosperity burger is always my favorite..susah nak boikot ni!! anyway tahniah ya hajar !!!