Tuesday, January 22, 2013

makaroni bakar dah menjadi....




Assalamualaikum....

Dah lama aku teringin nak makan makarini bakar tapi belum ade kesempatan nak membuatnya. Bila keinginan dah memuncak (chewah!!) sabtu minggu lepas balik dari kerja tanpa berlengah aku pun pegilah membeli bahan2 utk buat makaroni bakar.

Lagipun MIL aku ada kat rumah.... mase ni lah nak tunjuk skill memasak yg diluar kebiasaan... hehe..

Resepi?? cari jer kat blog mat gebu mmg macam2 resepi yg diperlukan ada. tinggal rajin dengan tidak jer... hehe... rasenya amatlah sedap dan rase nak wat lagi (ntah bile lah tu...) kawan2 silalah menjamu mate tgk gambo kat bawah nun.... :D



7 comments:

TiranaAduka said...

salam sis hajar
Tirana aduka melawat malam.

win3 said...

makaroni bakar hemmm sedapnya pasti enak ya

TiranaAduka said...

salam sis hajar
Terima kasih sis sudi dtg ke tempat tirana aduka.

P/s
Iyok wong jowo mero.sis manggon nang di.? Angger cepak keno tak mampiri arek rasan jugak makaroni bakar iki.

Aiyang Disayang said...

nyum3 memanglah sedap makaroni bakar...

MizzTina said...

waaaa....nmpk best.. akak rajin blh la.. sy ni pemalas... hehehe

Cho Zila said...

ehm sedap tapi macam muakler.. kena makan ramai2 baru bestkan..

my notes said...

wahhh ... sedap tuh . selalu buat makaroni goreng jer ...