Sunday, October 26, 2014

Keterbatasan.....

Assalamualaikum.... Sejak berpindah kerja tempat baru segala kemudahan untuk bersosial memang sangat2 terbatas..... Tak pe... Aku pun tak kisah sgt.. kisah sikit3 jer... hehhe. yelah blogging tu personal aku... mana boleh aku nak guna kemudahan syarikat utk personal aku. Jadi..... aku kenalah cari alternatif sendiri. Broadband aku dah lama aku terminate sejak ada My Iman. Sejak tu memang aku dah tak pernah layan pun laptop aku tu sampai en. Suami tegur. 'loptop awak tu nak wat ape? Tersadai jer mcm tu x layan dia pun' 'rosaaakkk...' perlahan jer aku jwp sambil garu kepala tak gatal. ' kenapa tak repair???' 'errr...errrr... Lom ade mase...' 'ermmm.... Alasan lain?' Adeh!! Yelah.. Yelah... Aku yang salah. Tak tau na jaga harta benda. Semuanyamain longgok & biarkan... Dah kena tegur tau pulak nak sentap... Huhuhu. Nak tak mgu depan kena hantar gak kat ex opismate... Repair free.. Heheh. Jadinya disebabkan keterbatasan gejet aku yang tak berapa nk canggih ni... Tiadalah n3 bergambar hingga aku dapat penganti... Huh ade ker...

4 comments:

Anonymous said...

xpelah faham.. buat yg penting dulu yer

Kayu Manis said...

takpe
sesekali muncul pun byk nak di kongsikan..ye dak..

suria lekatlekit said...

takpe at least update kan

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)