Tuesday, October 14, 2014

#IKIM PILIHAN UTAMA SAYA


Assalamualaikum....

Sejak beberapa tahun lalu aku dah menukar siaran radio kereta kepada IKIM. Sebelum ni pun selalu gak dgr channel tu. Tapi on off. kekdg dgr kekdg tak. Tak tau ntah kenapa IKIM rase begitu dekat dihati. Bila tukar channel lain rase lain macam je.

Segmen2 kat IKIM pun lebih kepada mengisian rohani. Segmen yang paling aku suka ibrah, ilmu & pendidikan, islam agamaku, usrati & usrah nurani. Tu rantaian segmen setiap isnin hingga jumaat. bermula jam 5.15 ptg.

Ada satu lagi segmen islam itu indah. yg tu pun aku suka sebab ada ustaz pahrol. tapi malangye jarang sgt dapat dengar.

Jom sama2 tukar channel radio kepada IKIM. Moga bermanfaat utk semua.

#promofree
#mohondapatsahamakhiratjer
#perjuangandirikejalanmujahadah


 

2 comments:

Kakak Norihan said...

ye kita sama...

tpi sempt dgr setiap dlm keta msa jmput anak blik sekolh..

lps tu dgr ustaz sayu bererita smbil ngis2

Kakak Norihan said...

setiap hri