Wednesday, June 25, 2014

Tukar Kerja Lagi....

Assalamualaikum.....

Sebenarnya nak up citer ni mase sebelum masuk kerja baru haritu. Tapi ada macam2 hal lah pulak tu yang tak sempat nak up citer.

Aku resign tmpt kerja lama bukan sebab tak best. Giler tak best? Waktu kerja flexible. Kerja tak banyak. boleh 'tonton' bila2 suka. Sabtu tak kerja. Lagi? macam2lah. Cuma yang tak best gaji sikit... huhu. Betul walau gaji banyak mana pun kalau tak beringat tetap tak cukup juga. Tapi sejak ada ahli keluarga baru.... kena lah fikirkan keselesaan mereka juga.

Alhamdulillah... sebaik jer aku habis berpantang selang beberapa hari aku pegi interview. Dan diterima pada hari yang sama. Notis 2 minggu kat tempat kerja lama. Isnin aritu aku kerjalah tempat baru. Setakat ni kerja ok2 jer la... ye lah org baru... sok lusa belum tahu.... InshaAllah semuanya berjalan lancar.

8 comments:

Kakzakie said...

Alhamdulillah... Ini yg org kata rezeki anak tau Angah. Tahniah dari kakak.

Insya-Allah baik-baiklah tu.

Cik Asma BLuppy said...

gudluck di tempat baru!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Semoga suksess di tempat baru Hajar..

Irfa said...

bagus lah tu, ada keberanian utk berubah tpt baru, akak jugak yg masih di tpt sama

Cho Zila said...

Alhamdulillah rezekikan.. tuler kena berkorbankan.. lebih tang sini kurang tang sini.. kena fikir sendiriler...

CikLily Putih said...

all the best kat tempat baru

babYpose said...

ada orang baru lagi semangat nak fokus kerja .inshaAllah dipermudahkan segala urusan

Kesuma Angsana said...

rezeki ada dimana2 yg penting ikhlas yer... apapun doakan yg terbaik for u !