Thursday, June 19, 2014

Siti Nur Wafiyyah Husna

Assalamualaikum .....

Haritu belum cerita lagi siapa nama puteriku itu.... Namanya adalah Siti Nur Wafiyyah Husna.
Maksud nama Wafiyyah Husna tu  yg menepati janji & baik.

Ramai juga yang tanya kenapa namanya panjang sangat? Heehehe.... kenapa ye? Jawapan mudah.... susah nk dapat woo ntah bila boleh dapat lagi. Ummi & ayahnya usia dah lanjut. hehe... ok x jawapan tu?

Nama panggilannya tak ada yg khusus pun... boleh jer nak panggil yg berkaitan dengan namanya.
aku panggil Husna... Mak aku pulak panggil una una una (style upin ipin). Mr Hubby aku panggil anak dagha ayah... hehe.. abg longnya panggil adik una.



Gambar ni di ambil masa usia Husna 2 bulan. Dah makin besar anak ummi... smg anak yg solehah ye sayang....



7 comments:

Knor said...

udah besar..semangat aje tgok pipinya..

Nanie Dean said...

Semoga Husna jadi anak yang solehah... Amin...

Cik Puan said...

Sedap name tu..semoga jadi anak yg solehah bila beso nanti ye husna :)

Kakzakie said...

Alhamdulillah sihat dan menceriakan rumah ini kan. Montel pipi tu yg best si abg nak menggomol selalu:)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam ukhuwah dan kenal,

Semangat badan nya.. geram akak tengok..

babYpose said...

comelnya dia, geram aunty tengok, nama pun sedap, Husna, lembut ja dengar..

Kesuma Angsana said...

Nama seindah wajah.. comel !