Thursday, February 23, 2012

15 tahun telah berlalu...


Assalamualaikum.....

Diam tak diam dah lebih 15 tahun aku tinggalkan zaman persekolahan. zaman yg penuh kemanisan. terutamanya mase zaman form 4 &5 kat SMV Muar. tempoh persahabatan yg singkat tapi cukup bermakna. 

lepas SPM masing2 membawa haluan. ada yg terus bekerja & ada gak yg menyambung pelajaran. selepas beberapa tahun... kami dipertemukan dia alam maya.. facebook tentunya... ada jugak yg terus menghilang tanpa jejak. bila dah jumpa semula ni mcm2 cerita lama tersingkap semula. kalau dulunya kisah itu pahit, tapi sekarang dah jadi kenangan paling manis & lawak pun ada juga... hehe

Apabila 9 course bergabung (EK, EN, BB, AUTO, PPU, ABM, KFL, RF & KT) ada lagi macam2 versi cerita kisah kenangan kami semua. alangkah indahnya kalau kami bertemu semula di dunia nyata bukan sekadar di alam maya sahaja. bilakah masanya?? belum tahu lagi...


gambar kenangan class mate aku...
atas dari kiri :ahmad nikman, noorazli, wan fadzil, shahril yunus, isa, shukri, norul rizal, ragunaga, sanusi, khairul azli, rizal jaws, pelit, sharip, amirul, zai bai, tohe, zulhilmi, wak redza.
tengah dari kiri : ros, ayu, faiz, ida, ana, ina, zehan, mar, wati, aku, noor.
bawah dari kiri : hafiz, salleh, shahril pairon, zahari, irwan, mr. khoo, rin, lin, nora, umah, dila.




1 comment:

azam said...

mudanya...hehehe