Saturday, February 11, 2012

Assalamualaikum...

Weekend nak kemana? dok rumah melepak macam biasa. review balik novel2 lama yang aku dah habis baca.
adehhh!! bosannyeee.... aku da x de stok baru novel untuk dibaca. nak beli sekarang ni mcm membazir la pulak. baik tunggu pesta buku yang tak berapa lama lagi. barula bijak membeli dan bijak membaca... hehe..
novel yg aku borong masa karnival karangkraft haritu dah selamat aku khatamkan.
mungkinkah patut aku angkut novel dari rumah kak nurul??  akan ku fikirkan kemudian.

sebahagian dari novel yg aku borong mase karnival karangkraft thn lepas.



2 comments:

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Dah lama tak baca nobel .. boleh pinjam?

fierul said...

wahhh byknye novel ..