Friday, April 12, 2013

kekasihku diambil org....:(


Assalamualaikum...

Harini aku rasa sedih sangat... ingatkan lama lagi aku nak berpisah dengan 'dia'... tapi rupa2nya mmg jodoh kami tak panjang. harini lepas solat Jumaat tadi, 'kekasih' aku yg satu tu dah jadi milik org lain.... :( 

10 tahun dah dia berkhidmat utk aku... mendengar keluhan aku walau hakikatnya dia tak punya telinga.... sedih .. sedih dan sedih....

sejak ada yg persona, aku mmg jarang sgt guna iswara tu..... bukan sbb apa pun, iswara tu manual. sejak iman ada ni dia suka2 jer nak duduk atas riba bila aku drive. bila guna auto senang sikit. manual kan susah nak tukar2 gear.

En. Hubby lak lebih suka guna motorsikal. tak payah kalut dengan jammed katanye... jadinya amat2lah jarang digunakan. 

semalam bila ade org bertanya (bf en. hubby) dia terus tanya pendapat aku.... setelah ditimbang kati, kilo & kira longgok aku pun setuju. tapi sekarang aku yg sedih terlebih. En. hubby pun same siap meleleh airmata dia.. huhuhu.... nostalgia sungguh iswara tu ... dari selatan ke utara dia berkhidmat utk kami sekeluarga... akhirnya...... kami berikan hak milik kepada org lain... semoga tuan barunya nanti dapat menjaga dia dgn lebih baik...... :(




3 comments:

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

no. 256

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...

sedih pulak baca lebih3 lagi "benda" yang kita sayang...kereta yg banyak jasa ..

mselim3

pls:mselim3 nak jual saga buruk mselim3 pun rasa sayang...bkn apa banyak jasa tu...hehehhee.

Kesuma Angsana said...

mmg sedih lah sebab dah byk jasa !