Saturday, January 7, 2012

saje jer...

Harini terlebih rajin lak .... tetiba ada n3 ke2... selalu tu bukan main liat lagi nk update... huhu

Sekarang ni tengah kecoh pasal Amalina & yuna yg komen pasal legging... tapi apa lak komen aku? hehe ... aku nk komen ape ye? aku rase org yg pakai legging tu nmpk cantik. tapi cantik tu kan subjektif...

kekdg aku fikir diorg ni x malu ker pakai legging cmtu? pastu pakai tudung... buruk beno rupanya.. bukan la aku jeles sbb aku x leh pakai yg nmpk jelas buruk no rupanya.... tapi tu mcm ntahla tak tau nak cakap cmner...

kalau teringin sgt nak pakai, pakai ler... tapi biarlah kat rumah jer... tak payah le tunjuk kat org luar.... tak pasal2 kita tambah dosa kat org2 yg tgk kita.

sekian..

1 comment:

cinnamon.com said...

setuju..guna akal aje..tapi tak sampai ke hati..