Monday, October 24, 2011

aku yg semakin pemarah..

Assalamualaikum...

kenapa ye aku sekarang ni selalu nak marah2. ntah aku pun x tau kenapa... kdg2 pasal bende kecik pun aku nak melenting. aku pun confuse ngn diri aku nih.

smlm en. hubby bagitau sesuatu. tetiba aku bleh naik angin.... dia pun agaknya terpinga2 bila aku jadi cmtu. aku terdengar en. Hubby merungut ngan Iman. (mcmla Iman tu bleh bg respon)
"umi hang nape dik? sikit2 nak marah. asik naik angin x tentu pasal jer. tu x kene ni x kene. hemmm.. ntah la dik.."
tetiba aku terfikir sendiri.... ye ker aku cmtu? aku x perasan pun... nape cmtu ekkk???

7 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

p/s:slmat bercuti :D

fiza said...

Kena control marah tu, jgn sampai suami terasa ker nak peyod kot...hehehehe...

Salam kenal.

dwaty said...

banyakkan istighfar.... selamat bercuti...

luahfikiran said...

SALAM,
KITA SAMA2 CONTROL BENDA NI. MAAF CAKAP, IBLIS SANGAT SUKA DGN PERASAAN MARAH NI !

anismelon said...

control selagi boleh..yup..hehehe..anis pon kadang tok leh control gak..:)

hajar said...

hehe... mekasih kengkawan... baru2 ni jer emo jadi cmni... mungkin jua faktor peningkatan umur... :B

Ann Huda (Ate) said...

Salam kenal.
Jgn cepat naik angin, nanti mcm Ate, dpt darah tinggi :).