Wednesday, September 19, 2012

MEREMANG BULU ROMA

Assalamualaikum...

Cer kengkawang tgk gambo kat bawah ni fokus kat dlm bulatan merah....
gambo ni di ambil beberapa bulan yg lalu oleh anak kawan en. suami (lelaki dalam gambo). lokasinya dekat salah sebuah restoran seafood dekat port klang. (aku pun dah beberapa kali makan kat tempat ni... masakannya mmg sedap.)
kawan en. suami (aku lupa nama dia) bawa keluarganya makan kat tempat ni meraikan saudaranya yg datang dari kampung. menurut ceritanya sesampai mereka kat tempat ni anak saudaranya sekitar umur 1 tahun menangis dan tak boleh dipujuk... oleh kerana mereka telah membuat tempahan, mereka meneruskan niat utk makan disitu. anak kepada lelaki ni sibuk mengambil gambar ketika sesi makan2 utk dijadikan kenangan tanpa menyedari ada makhluk lain yg turut sama bergambar. apabila balik rumah menilik balik gambar2 yg diambil baru terperasan adanya makhluk lain dalam gambar ni...
seram? seram gak la... taubat nak mkn tmpt tu lagi.....

4 comments:

fiza said...

Eeeuuwwww...seramnya.

Knor said...

macam gambar kanak2 je..

Kazman / Sue said...

betul ke ni??? uikkk... yg penting baca doa sebelum makan... baru dia tak kacau... kalau ada pun dia duduk tepi2x je macam dalam gambar tu... heee3x

Raudzah Zahari said...

Ya ALLAH ...biar betul..seremmm