Saturday, September 10, 2011

hari raya yg hambar.... :(

Assalamualaikum.....

Masih belum terlambat lagi aku nak ucapkan 'Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin' pada kawan2 semua... Maaf juga sebab aku dah lama tak update blog & join segmen. BW pun da jarang sgt2... aku memang agak busy beberapa bulan ni... maklumlah sejak ada anak. asyik melayan anak jer... jugak dengan keadaan aku yang x berapa sihat... kerap diserang dgn pelbagai penyakit yg aku x jangka. tapi x per lah.... itu ujian untuk aku.. korang doakan lah aku tabah ye...

Raya tahun ni x tahulah kenapa aku rasekan cukup hambar... x mcm tahun2 sebelumnya... bukanlah disebabkan aku kene beraya dekat rumah mentua (rutin balik raya secara bergilir setiap tahun semenjak aku kawin) tapi ntahlah... susah aku nak luahkan dengan kata2.... sedangkan selepas beberapa hari beraya dirumah mentua aku beraya juga dirumah keluargaku... tapi rasanye tetap hambar.....

Adakah aku dapat rasakan ini adalah Ramadhan & Syawal terakhirku? Astarghfirullahalaziiimm... siapalah aku utk meramal masa depan ku... sesungguhnya ajal & maut hanya Allah yang mengetahui...

Sepatutnya aku cukup gembira & bahagia dengan harinya Syawal tahun ni sebab aku ade Iman Hakeem yg menerangi kesuraman rumahtanggaku selama 9 tahun ini.... tapi rase itu tidak hadir... kenapa ye?? aku sendiri tiada jawapannya....

3 comments:

Asyikin said...

kita pun terasa raya tahun nie hambar je :(

Asyikin said...

kita pun terasa raya tahun nie hambar je :(

hajar said...

syikin rase hambar nape lak?