Thursday, July 14, 2011

hurmmm...

Assalamualaikum... lama dah x update kat sini... bz women la katakan... (cam poyo jerk) smlm konon2 nak join segmen ben tapi x menjadi lak sbb kebzan... lagi2 kalu da sampai umah tu tau2 jerlah. mana nak layan karenah anak... mane nak layan karenah bapak anak... (opsss..) mane la nak sempat. lagi2 anak aku tu da pandai nak merajuk kalau ummi  dia menyibukkan diri jer... baru nak bergerak sikit da bunyi ekk... kekdg nak wat ape2 pun terkejar2.. huhu...

tapi semalam buat pertama kali aku dah berani mandikan Iman. Iman pun ok jer dengan air. cuma agak takut gak la mase nak pegang tu. takut terlepas. licin kan... x berapa cekap lagi.

masa nilah baru terasa betapa susahnya masa mak aku jaga aku masa kecik dulu. da la adik beradik aku ramai. lagi macam2 karenah. aku?? baru satu pun aku da kelam kabut. dulu masa baru2 kawin konon2 nak anak ramai satu team bola sepak. sekarang? kalau dapat satu lagi darah daging aku pun dah seribu rahmat syukur Alhamdulillah..

No comments: