Monday, February 14, 2011

jiwang time.... part 2

saat jantung ini berdenyut & dipenuhi rasa cinta padamu... aku berusaha agar memadamkannya..... hari2 tanpamu benar2 membuatkan aku hilang arah... sejujurnya hati ini telah lama mati utk cinta tapi..... apabila mengenalimu & sering kau ungkapkan kata2 sayang membuatkan hatiku berbunga2.... membuatkan jiwaku melayang2. sesungguhnya perasaan ini amat tidak wajar. namun... aku belum mampu menyingkirkannya.... rasa sayang yang luar biasa hingga aku sanggup lakukan apasaja untukmu.... dan kebimbanganku terjawab apabila kau pergi meninggalkan aku tanpa apa2 pesanan setelah keinginanmu tercapai. kejamnya dirimu..... aku kecewa tetapi aku tidak mampu meluahkannya. aku juga tidak mampu untuk marah kerana perasaan sayang itu jauh lebih besar. bodohnya menjadi seorg aku yg menyayangi bayang2..... :(((

No comments: